fredag, augusti 31, 2007

I said hey, what's going on?


Ja, va fan händer?

Jag sitter på jobbet här nu idag igen. Och har ehm, tråkigt. Finns inget kvar att göra. Jag är för snabb för mitt eget bästa.


Helgen som var, befann jag mig i Västervik och spelade Junior Masters. Var riktigt trevligt, som vanligt. Fast, det var nog lite extra nu. Först tävlingen på året och allt det där. Dessutom gick det ju bra för mig. 1277 i kvalet, vilket tog mig till final som nummer 7. Och det där nummer 7 skulle förfölja mig även i finalen. Jag slutade sjua. Vilket jag är väldigt besviken över. Jag borde gjort så mycket mer än vad jag gjorde. Men man kan inte vara bäst alltid.
Som sagt, sitter på jobbet och har tråkigt som fan. På en femöring blev jag less också. Vet inte vad det är med mig och mina humörsvängningar. Någon som kan ge mig medicin för det? Orka bli less för ingenting liksom. Aja, jag dör nog inte av det.
Vet inte vad jag ska skriva mer heller.


Får avsluta detta inlägg med något som min vän Frida sa:


frida. säger (01:41):
"frida är bäst på alla sätt"


Nöjd nu, sötgöte? ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeeeetnos. ;D