fredag, november 16, 2007

Övertrevlig..?

Blogg hit och blogg dit. Ibland måste man bara skriva för att..
Idag har varit en rätt hektisk dag på jobbet. Vi var bara två stycken idag på förmiddagen, vilket gjorde det hela lite jobbigt. Med tanke på att det är aviseringsvecka på SST ringer det ordentligt mycket. Det har dock börjat avta, vilket är riktigt skönt. Tur att vissa firar fredag redan på dagen, och inte efter klockan 16 när alla slutar jobba.

Jag är ordentligt trött nu, efter allt telefonpratande på jobb. Men trots det, fortsätter jag med mitt övertrevliga bemötande i telefonen. Mina kollegor säger det, endel kunder tackar för trevligt bemötande och allt det där. Det är faktiskt skönt att höra. Inte för att ni bryr er. Men jag var tvungen.

Helgen är ordentligt dålig planerad. Frida tyckte att jag skulle åka till Göteborg direkt efter vår match imorgon, för att kolla när Spader Dam möter Team X-Calibur. Jag kommer dock hinna dåligt, men det känns ändå som ett alternativ fortfarande. Frivillig att följa med, om det nu blir så att jag åker?

Övrigt i helgen blir nog mestadels lugnt. Ensam hemma är jag också. Behöver diska.. Någon frivillig där med? (Attans vad jag vill använda en flirtsmiley här.. )

Uppdaterar inatt eller någon gång i helgen, kanske.

Over 'N Out!

Inga kommentarer: