onsdag, oktober 17, 2007

Maat.

Tänk vad en dag kan bli seg utan mat.
Jag var på skatteverket idag för att fixa fram en massa nya adresser till folk som flyttat. Det suger rätt hårt. Men hellre det än att ha en massa sura kunder i telefon. Dock fick jag ju arbeta på lunchen då också. Så idag har jag inte fått i mig mat. En fralla i morse, en banan till förmiddagsfikan och en banan till eftermiddagsfikan. Det är det. Jag är sjukt sliten och trött. Ge mig mat, låt mig gå hem! Jag gör ändå inget vettigt här för tillfället.

Ikväll ska jag träna bowling, med tränare! Förstå! Det var verkligen inte igår. Jag tror att det kan behövas. Med tanke på hur lite jag tränat med tränare de senaste åren, ser nog inte min bowling allt för fin ut. Förlåt alla som behöver se mig spela! (Eftersom jag inte vill ha smileys i min blogg, skriver jag heller ingen. Men ni kan ju själva tänka er en smiley som lipar efter detta utropet.) Haha, vad fjant jag är. Men, smileys hör inte hemma i bloggar. Inte i mina bloggar i alla fall.
Hoppas verkligen träningen ikväll ger någonting. Annars känns det dumt.

Nåja, hemgång var det.

Over 'N Out!
Cheers!

Inga kommentarer: