fredag, oktober 12, 2007

Bowling + vänner = SANT!

Ge mig er, nu?

Jag var iväg i helgen och spelade U23 SM uppe i Nässjö. Det gick inte allt för bra, tyvärr. Slutade på en 31:a plats, vilket jag är väldigt missnöjd med. Jag hade kunnat göra hur mycket mer som helst, om jag hade skärpt mig. Men sånt är livet, man är inte bäst alltid. Var även i Värnamo och spelade en tävling samma dag. Där slutade jag fyra med 1260 efter mina sex serier. Det är jag nöjd med. Fick dessutom 500:- för min fjärde plats. Inte illa va?
Att träffa alla vänner, fiender, föräldrar och allt som rörde sig där var helt obeskrivligt underbart. Jag vet att jag inte är den som pratar som tusan, men utav att bara känna närheten av alla underbara bowlingvänner är en känsla som är svår att beskriva. TACK för att ni finns där i mitt liv ibland.

Nu sitter jag på jobb (vad annars?) och har jättetråkigt. Funderar på om jag ska jobba bort det lilla jobb jag har liggandes, eller om jag ska ta en tupplur i ett par timmar. Kommer ju inte komma här ifrån förän runt halv åtta, vilket är om fem timmar. Ska nog ta och chilla lite, spela lite Quadrapop på mobilen och sånt där mys. Dra iväg lite störiga nattsms till folk och sånt. Du kanske blir drabbad. Mwha!

Dagens plus - min byrå är snart klar och min tavla är uppsatt.
Dagens minus - nattjobb. byrån blev inte klar. jag är lag.

Over 'N Out!
Peace!

Inga kommentarer: