söndag, september 30, 2007

Nattuggla.

Jag är långhårig - klipp mig!

Har ikväll/inatt haft besök av lite kompisar här på jobbet. De har fått tiden att gå lite fortare än den antagligen gjort annars. Först skrev jag till Ponus på MSN, något i stil med "Kom över med lite mat". Jag skrev det dock mest på ironi, men han kunde tydligen ta sig hit med lite mat. Det där var min räddning idag, helt klart! Tack så mycket Pontus.

Senare kom två alkisar och besökte mig, Möller och Dave. Möller mer full än Dave dock. Trevligt att de tittade in hos mig i alla fall. Besök är alltid välkommet på mitt jobb.

Detta är nog dock första helgen jag haft besök på länge. Alla har ju börjat åka till Bahnhof i Ängelholm istället för att gå ut här i Helsingborg. Jävla bönder!

Tänkte slänga igång Wildhogs nu, så jag har att göra i en och en halv timme eller hur länge den nu varar.

Over 'N Out.
Cheers!

1 kommentar:

Christian sa...

Im with you, banhof är för böner! :D