söndag, september 02, 2007

Bowling + Kyle XY

Idag var det seriepremiär i bowlingen. Riktigt skoj var det att för första gången entra banorna med denna äckelgröna tröja. Ful är den, men laget är helnajs.
Jag och Mackan kom väldigt sent till Ängelholm, men det var rätt lugnt. 15 minuter innan matchstart. Visst är det gott om tid?
Nåja, vi vann matchen och jag blev bäst i laget tillsammans med Linus på 786. Vilket jag måste se som bra, första matchen jag gör för laget.
I övrigt har dagen bara rullat på. Inte gjort något vidare mycket roliga saker. Träffade lite skoj folk i Ängelholm, så vi fick ju stanna kvar och kolla lite mer bowling där.
Kom hem till vår nystädade lägenhet, glad och pigg. Tills jag insåg att jag skulle hämta upp tvätten. Men det gick bra det också. Jag är inte så värdelös som jag trott. DOCK, slängde jag bara all min tvätt på min säng, så jag har väl att göra när jag kommer hem senare idag, runt 8-tiden. Men jag får skylla mig själv.

Från 18 till nu, har jag varit på jobbet. Började att göra lite småjobb som fanns kvar. Efter det slappade jag, och jag slappar bara ännu mera. Har kollat på 4 avsnitt av Kyle XY nu ikväll, av säsong två. Fyfan vad den serien är bra. Det är helt otroligt. Jag kommer lätt att kolla på den en gång till. Hoppas också att det kommer komma en säsong tre. Det är i alla fall vad jag känner nu. Jag har 3 eller 4 avsnitt kvar av säsong 2. Så man vet inte riktigt hur det kommer sluta än. Men jävlar, titta på Kyle!

Över och ut!
Mattias

1 kommentar:

Anonym sa...

Grön tröja???? Har du fortfarande inte fått din rosa R7sponsrade matchtröja? Var ju inte igår man var inne här och kolla på all rolig läsning, jag får skärpa mig:) Hur är läget med matte dessa tider då?