onsdag, september 19, 2007

Mobilbloggning.

Då har man varit med i farten och fått testat på det nya, heta modet - mobilbloggning.
Mobilbloggning är faktiskt något riktigt intressant. Det är ju verkligen ett sätt att dokumentera specifika tillfällen, samtidigt som man kanske sparar ett minne man bara upplever en gång. Dyrt är det inte heller - vilket självklart är kanonbra! Mobilbloggning rekommenderas verkligen.

Har glömt att skriva här på ett par dagar. Visserligen inte känt något direkt behov av att skriva heller. Men idag känner jag lite att jag är behöver skriva av mig på jobb. Drygt att inte ha så mycket att göra. Då kan man ju fördriva lite av tiden med att skriva ett ointressant blogginlägg.

Jag har shoppat lite! Och jisses vad nöjd jag är. Inte bara med produkten jag köpt, även leveranstid och bemötande. Helt otroligt. Ska ni handla varor på nätet, tveka inte att handla av Dustin Home. Jag beställde mina varor i måndags strax efter lunch, igår när jag kommer hem från jobbet går jag till uthämtningsstället och 'checkar' om mina varor har kommit - vilket de hade! Det hade tagit 26 timmar för de här försändelserna. Helt underbart. Vad köpte jag då? Som de allra flesta av mina närmsta vänner redan vet, blev det en ny datorskärm. En LG L226WTQ-SF. Än så länge är jag supernöjd. Har inte hunnit använda den så mycket än, då jag vart tvungen att formatera om datorn som den ska användas till. Får väl se ikväll om jag kan få rätt på allt, så jag kan börja använda den ordentligt.

Idag vill jag verkligen inte jobba. Jag har knappt sovit inatt. Jag förstår inte. Jag får sovsvårigheter allt för ofta. Nu var det visserligen ett tag sedan. Men det är ändå inte skoj, och det händer för ofta nu för tiden. La mig vid halv ett-tiden inatt, gick upp igen vid tio över, för jag låg helt klarvaken och bara tänkte på en massa onödigt skit - som man brukar göra när man inte kan somna. Så jag satte mig vid datorn igen, där jag förskte installera World of Warcraft på datorn jag ska börja använda. FEL IGEN! Andra gången jag försökte installera skiten. Första gången fick jag något patchfel på CD3, denna gången antagligen samma fel fast på CD5. Jag har startat installationen igen, och hoppas att det funkar denna gången. Annars vet jag inte vad jag tar mig till.
Det får vara nog för nu. Återkommer en annan trevlig dag.

Over 'N Out. Peace!

Inga kommentarer: