fredag, september 21, 2007

Se upp!

*Gäsp*
Jag hatar morrnar (stavas det så, och säger man så?). Det är inte ofta jag sover tills min klocka ringer. Jag vaknar alltid, och då menar jag verkligen ALLTID 5-10 minuter innan den ska ringa. Finns det något jobbigare? Finns ju ingen tid att somna om på. I natt vaknade jag dessutom vid fyra-tiden utav att jag sparkade i fönsterbrädan. Jag drömde något, vet inte vad, och sparkade sedan för fulla muggar. :p

Då var det dags för en ny dag på jobbet, med ytterst lite jobb att utföra. Det värsta är väl att man ska sitta här i 8 timmar till.
Det ska bli så skönt att komma ifrån kontoret efter idag - ledig i 6 dagar! Så är det alltid för mig. Jag har det egentligen jävligt bra. Utan att veta om det själv.

Läste i aftonbladet igår att man nog ska se upp med vad man skriver i sin blogg. Här kan man läsa om en kille som förlorade jobbet/vikariat, på grund utav sin blogg och vad han skrev. Även om det inte var något speciellt, tyckte jag. Världen är allt bra dum.
Här kan man läsa om att Carl Bildt blivit åklagad för något han har skrivit i sin blogg.
Summary: Skriv inte något som du tycker är för känsligt angående ditt jobb. Du kan råka mycket illa ut!

Någon som kanske följer Idol 2007 bättre än mig? Då vet ni antagligen mer om vad Kishti Tomita gjort mot sina medmänniskor i juryn och de sökande. På aftonbladet kan man idag läsa att de vill byta ut Kishti mot Clabbe. Bra eller dåligt? Jag har ingen aning då jag inte har följt programmet iår.

Nog om nyheter och blogg för mig för stunden!

Over 'N Out.

PS. Hur ska jag någonsin får läsare till min blogg när jag inte skriver något intressant? DS.

2 kommentarer:

Mattias sa...

Men du kan få en liten kommentar av mig om du är riktigt snäll. Ordet 'morrnar' är snarare talspråk än skriftspråk. Siffror under 12 skrivs alltid ut med bokstäver, och inte med siffror. ;) Puss!

Anonym sa...

Här har du en läsare iaf:) Alltid lika intressant att kika in här!