torsdag, oktober 18, 2007

Varför är man alltid så dum som man är? Så fort man börjar lite senare på dagen eller rent av är ledig, går man och lägger sig sent. Hur skönt vore det inte om man kom i säng runt midnatt ändå? Jag hade ju fått sova hur mycket längre som helst, och vaknat självmant. Istället för att behöva ställa klockan. Nåja, man kan väl alltid vara efterklok.

LYSTRING! Idag hände något väldigt roligt för mig. Jag fick beröm. Jag fick beröm för min blogg. Hör ni hur knasigt det låter? Hur som helst, så fick jag tydligen en läsare att le när denne läser min blogg. Jag blev jätteglad. Kände att jag var tvungen att skriva det. Tack!

Jag sitter på jobbet och kollar en massa olika klipp från Stockholm Live på Youtube. Har nog sett alla innan, men de är fan lika bra varenda gång. Kan verkligen inte sluta skratta åt Johan Glans, Shan Da Man, Magnus Betnér, Öz Nujen och alla andra sköningar.

Helgen kommer inte bli som jag önskade. Men det får det bli en annan gång.
Tänkte ju att jag skulle försöka ta mig till Kalmar för att besöka lite vänner. Så blev inte fallet. Mormor vägrade låna ut bilen, för att de skulle ha den själv. Någon som kan sälja mig en bil?
Istället blir det väl att bara hänga hemma. För jag är då fasen inte alls sugen på att festa, som vanligt.
Ska spela match på lördag, derby mot Viken. Vi ska nog smiska till de rätt ordentligt, förhoppningsvis.

Nu ska jag vila och kolla vidare på mina klipp, efter jag svarat i telefonjävlen som ringer nu!

Over 'N Out!
Cheers!

Inga kommentarer: